Bageri on Demand

Hur fungerar beställningen?
Så enkelt är det!
Välj ditt favoritbröd, lägg det i varukorgen och välj din upphämtningstid. Vid checkout, välj bara "betala i butik". Du får en bekräftelse via e-post med alla viktiga detaljer, inklusive den tid du valt. Vid upphämtningstiden kommer du förbi, betalar och tar med dig ett färskt bröd, bakat bara för dig!

När ska jag beställa bröd?
Beställ ditt bröd direkt efter att du hämtat ditt senaste exemplar, så att du alltid har färskt, naturligt bröd till hands – oavsett om det är 2 eller 4 dagar i förväg. Onlinebeställningen går blixtsnabbt (endast ca 2 minuter med sparade adressuppgifter) och betalningen sker i butiken. På så sätt kan du fokusera på andra saker och ändå alltid ha färskt bröd hemma.

Skickar eller levererar du också?
Nej, för närvarande erbjuder vi endast avhämtning från vår butik.

Vilka betalningsalternativ finns tillgängliga?
När du hämtar ut din beställning kan du betala smidigt med Swish eller med kort - det är väldigt enkelt. Tyvärr tar vi inte emot kontanter aktuellt.

Kan jag ändra eller avboka min upphämtningstid?
Om något förändras, vänligen kontakta oss så snart som möjligt. Vi hjälper dig gärna att justera din upphämtningstid eller annullera din beställning.

Var hittar jag din butik?
I bekräftelsemailet får du all nödvändig information om vårt läge och våra öppettider - så att du vet exakt när och var du kan hämta ditt nybakade bröd.
Adress:
Sörmark 199
685 97 Östmark
(gammal skola)

Vad händer om jag är sen till hämtningen?
Var uppmärksam på din valda upphämtningstid. Om din ankomst ändå är försenad kan du helt enkelt ringa på klockan vid bageriets dörr, det är inga problem.